Wie zijn 'Kerk aan huis Overschie'?

Kerk aan Huis in Overschie is een groep mensen die van Jezus en andere mensen houden en samenkomen in Overschie. Tijdens de samenkomsten delen we het Woord en delen we de maaltijd.

Ons doel is het evangelie te delen in woord en daad, en op een sociale manier relevant te zijn voor onze omgeving.

Daarnaast organiseren wij diverse sociale bijeenkomsten waarin gezelligheid en kennismaking met elkaar centraal staan.

Wij zijn een pionierende missionaire groep in 2015 begonnen vanuit de Wijnstokgemeente in Berkel en Rodenrijs, onderdeel van de Relational Mission familie van kerken.

Ben je benieuwd wat we allemaal doen, en waar we in betrokken zijn? Neem dan eens contact op met ons om te zien waar je kunt aanhaken.

Leidersteam van Kerk aan huis Overschie

van links naar rechts: Sebastiaan Schreuder en Albert Vooijs

Het is onze missie om een sociaal-maatschappelijke kerk te zijn. Eén die bijbel-getrouw, relevant en vol passie is en waar iedereen zich thuis voelt.

Impressie van straat activiteit in Overschie