Ons verlangen is mensen bereiken met: het evangelie van Jezus Christus, bekering en doop.

Donderdag 25 april

Koffie en Gebed

20:00 uur

Zondag 28 april

Samenkomst

Sebastiaan Schreuder

Donderdag 2 mei

Koffie en Bijbelstudie

20:00 uur

Samenkomst

Wij komen wekelijks om 16:30u bij elkaar om samen God groot te maken in onze zang en van Hem te leren door Gods Woord, de Bijbel. We doen dit nav de brand niet meer in het gebouw "de Bethelkerk", maar (tijdelijk) in de school van de CBS de Regenboog.

Tijdens de samenkomst zullen de kinderen naar hun eigen samenkomst gaan, Kinderkerk aan huis. Hier zullen ze leren wat de boodschap is in Bijbelverhalen. En uiteraard maken ze een prachtig knutselwerkje.

Na de samenkomst gaan we altijd met elkaar eten. Het is een lichte maaltijd met soep en andere kleine hapjes.

We eindigen de samenkomst (inclusief het eten) rond 19:15u.

Datum Activiteit

Donderdag 18 april

Koffie en Ontmoeting - 19:30u

Zondag 21 april

Samenkomst - A. Vooijs

Donderdag 25 april

Koffie en Gebed - 20:00u

Zondag 28 april

Samenkomst - S. Schreuder

Donderdag 2 mei

Koffie en Bijbelstudie - 20:00u

Zondag 5 mei

Samenkomst - G. Hijkoop

Zondag 12 mei

Samenkomst - A. Vooijs

Koffie momenten op DONDERDAG

Wat er maandelijks in Overschie gebeurt:

• Elke 2e maandag van de maand is er een interkerkelijke gebedsavond op de Krommelaan 3 van 20 tot 21u

• Elke 2e woensdag van de maand is er 'Samen eten' in de Grote kerk(meer info: Samen eten)
  • Elke 3e woensdag van de maand is er 'Eat & Meet' van Overschie Stroomt (meer info: Eat & Meet)

Het verlangen om Kerk aan Huis te laten groeien tot een charismatische gemeente.